Άνοιγμα σχολείων: Όσα πρέπει να γνωρίζετε για Δημοτικά-Νηπιαγωγεία – Τι θα γίνει με Γυμνάσια-Λύκεια - Σύλλογος Μέριμνας Εργαζομένων Λιμενικού Σώματος

Σύλλογος Μέριμνας Εργαζομένων Λιμενικού Σώματος

Πολιτιστικός Σύλλογος Μέριμνας Εργαζομένων Λιμενικού Σώματος Αρ.Μητρώου 5253/19

Παρασκευή, 8 Ιανουαρίου 2021

Άνοιγμα σχολείων: Όσα πρέπει να γνωρίζετε για Δημοτικά-Νηπιαγωγεία – Τι θα γίνει με Γυμνάσια-Λύκεια


 Την έγκρισή τους, έδωσαν το απόγευμα της Πέμπτης (7/1) – στην έκτακτη συνεδρίαση που πραγματοποιήθηκε – οι λοιμωξιολόγοι και για τις επιβαρυμένες επιδημιολογικά περιοχές – Με ειδικούς κανόνες θα ανοίξουν τη Δευτέρα δημοτικά και νηπιαγωγεία


«Κλείδωσε» η απόφαση για έναρξη των μαθημάτων στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση και έτσι, τη Δευτέρα οι μαθητές θα επιστρέψουν στις τάξεις τους, κάτω από αυστηρά μέτρα και περιορισμούς.


Αναλυτικά, από τη Δευτέρα, 11 Ιανουαρίου, ανοίγουν τα Δημοτικά σχολεία, τα Νηπιαγωγεία, οι Βρεφονηπιακοί Σταθμοί και τα Σχολεία ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης.


Ανοιχτά σχολεία και στις «κόκκινες» περιοχές

Μετά την έκτακτη συνεδρίαση που πραγματοποίησαν το απόγευμα της Πέμπτης οι λοιμωξιολόγοι τάχθηκαν υπέρ του ανοίγματος των δημοτικών σχολείων και των νηπιαγωγείων τη Δευτέρα 11 Ιανουαρίου και σε περιοχές που είναι επιβαρυμένες επιδημιολογικά και βρίσκονται υπό αυστηρούς περιορισμούς.


Υπενθυμίζεται ότι σε καθεστώς σκληρών περιοριστικών μέτρων βρίσκονται οι περιοχές της Δυτικής Αττικής, Ασπρόπυργος και Ελευσίνα, καθώς και οι δήμοι:


Εορδαίας,

Κοζάνης και Βοΐου της Περιφερειακής Ενότητας Κοζάνης,

Παλαιόκαστρο του Δήμου Σητείας της Περιφερειακής Ενότητας Λασιθίου,

Νέδα Αγιοχωρίου και Ήπιο του Δήμου Αρριαννών της Περιφερειακής Ενότητας

Ροδόπης,

Αλιάρτου-Θεσπιέων της Περιφερειακής Ενότητας Βοιωτίας.

Επίσης, η Κοινότητα Σπερχειάδας και ο Δήμος Μακρακώμης της Περιφερειακής Ενότητας Φθιώτιδας, η Κοινότητα Στροφής του Δήμου Αρριαννών της Περιφερειακής Ενότητας Ροδόπης, η Κοινότητα Κέλλη του Δήμου Αμύνταιου της Περιφερειακής Ενότητας Φλώρινας και η Κάλυμνος.


Τότε θα αποφασίσουν οι ειδικοί για Γυμνάσια και Λύκεια

«Περί τα μέσα του μήνα (15 – 20) Ιανουαρίου που θα μπορούμε να δούμε τα δεδομένα θα αποφασίσουμε και για τις υπόλοιπες βαθμίδες του σχολείου. Υπάρχει και το ενδεχόμενο να ανοίξει μόνο η Γ’ Λυκείου, είναι μέσα στα σενάρια» τόνισε στον ΣΚΑΪ ο επιδημιολόγος Τάκης Παναγιωτόπουλος, μέλος της επιτροπής του υπουργείου Υγείας.


Ο κ. Παναγιωτόπουλος επεσήμανε ότι για όσους δεν ανήκουν στη λίστα των σοβαρών νοσημάτων πρέπει να πάνε στο σχολείο, στη δουλειά τους, πάντοτε με την τήρηση των μέτρων προφύλαξης.


Την ίδια στιγμή, για τα όσα έγιναν στα Θεοφάνεια, σχολίασε ότι είναι «πολύ λυπηρό που η εκκλησία έχει προτάξει το τελετουργικό, κι όχι την υγεία των ανθρώπων, δεν είναι σωστό, και ενδέχεται να το πληρώσουμε. Εικόνες που δείχνετε ευνοούν την υπερμετάδοση, όχι τη μετάδοση».


«Αυτή τη στιγμή δεν μπορούμε να ξέρουμε τις συνέπειες των εορταστικών ημερών και πρέπει να περιμένουμε λίγο περισσότερο», διευκρίνισε.


«Ενδέχεται να ληφθούν κάποια στιγμή και πρόσθετα μέτρα, ενδεχομένως λόγω Φώτων, πρέπει να είμαστε έτοιμοι».


Τι SMS θα πρέπει να στέλνουν οι γονείς

Όπως και κατά την πρώτη καραντίνα, έτσι και τώρα απαιτείται μήνυμα sms στο 13033, από τους κηδεμόνες που συνοδεύουν τα παιδιά τους στα σχολεία.


O κωδικός 4 είναι αυτός που επιλέγεται για τη μεταφορά μαθητών, καθώς ο εν λόγω κωδικός αφορά σε «Κίνηση για παροχή βοήθειας σε ανθρώπους που βρίσκονται σε ανάγκη ή συνοδεία ανηλίκων μαθητών από/προς το σχολείο».


Το SMS στο 13033 πρέπει να γράφει τα εξής:


4 [κενό] ονοματεπώνυμο και διεύθυνση κατοικίας


Επίσης, απαιτείται συμπληρωμένη βεβαίωση μετακίνησης μαθητή που θα υπογράφεται από τον διευθυντή του σχολείου, στην οποία θα αναγράφονται η διεύθυνση της σχολικής μονάδας και η διεύθυνση κατοικίας του μαθητή ή της μαθήτριας.


Εν τω μεταξύ το Υπουργείο Παιδείας που ανακοίνωσε το άνοιγμα νηπιαγωγείων και δημοτικών σχολείων, ξεκαθάρισε ότι θα υπάρχουν αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας, προκειμένου να αποφευχθεί η διασπορά του κορονοϊού.


Θα υπάρχει πλέον η πρόβλεψη για διαφοροποιημένη ώρα προσέλευσης και αναχώρησης, ανά ομάδες τμημάτων όπου αυτό είναι εφικτό και αναγκαίο (με εξαίρεση περιπτώσεις μαζικής μεταφοράς μαθητών) και για χρήση περισσοτέρων της μίας εισόδου της σχολικής μονάδας, όπου υπάρχουν.

Πηγή