Σας ενημερώνουμε ότι την Τρίτη 15 Απριλίου 2025, η Πρόεδρος του ΣΥΜΕΛΣ κα Βερροπούλου Αιμιλία , μαζί με τον Β' Αντιπρόεδρο & υπεύθυνο τύπου του ΣΥΜΕΛΣ κ. Γκιουρτζίδη Δημήτριο, παρευρέθηκαν σε συνάντηση με την Εντεταλμένη Δημοτική Σύμβουλο Προσχολικής Ηλικίας και υπεύθυνη των κατασκηνώσεων του Δήμου Αθηναίων, κα Χριστίνα Βασιλείου. Στη συνάντηση αυτή, Ο ΣΥΜΕΛΣ σε συνεργασία με τις ενώσεις ΕΑΑΛΣ (Ένωση Αποστράτων Αξιωματικών Λ.Σ.), ΕΛΚΣΥ (Ένωση Λ.Σ. Κεντρικής Υπηρεσίας μέλος ΠΟΛ) και ΕΛΑΑΚ (Ένωση Λιμενικών Αρχών Αττικής- Κορίνθου μέλος ΠΟΛ), εξασφάλισε για άλλη μια φορά, τη φιλοξενία 15 παιδιών συναδέλφων ανά περίοδο στις κατασκηνώσεις του Δήμου Αθηναίων. (Χρήση μπορουν να κανουν και μη μέλη των παραπάνω Ενώσεων αμα το επιθυμούν και αμα δεν καλυφθούν οι θέσεις)
Περίοδοι Φιλοξενίας (παιδιά ηλικίας 6-12 ετών):
Α΄ Περίοδος: 26/06/2025 - 09/07/2025
Β΄ Περίοδος: 12/07/2025 - 25/07/2025
Γ΄ Περίοδος: 28/07/2025 - 10/08/2025
Δ΄ Περίοδος: 12/08/2025 - 25/08/2025
Οι εγγραφές φέτος θα πραγματοποιηθούν από τους ίδιους τους γονείς των παιδιών. Παρακαλείστε να επισκέπτεστε την ιστοσελίδα του Δήμου Αθηναίων (www.cityofathens.gr) και συγκεκριμένα την ενότητα «Νέα του Δήμου», όπου θα βρείτε τη σχετική πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος με αναλυτικές οδηγίες.
Κατά τη συμπλήρωση της ηλεκτρονικής αίτησης, είναι απαραίτητη η αναγραφή του φορέα «ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΣΩΜΑ» στο αντίστοιχο πεδίο.
Οδηγίες
"Κατά τη συμπλήρωση της αίτησης, οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να επιλέξουν στο πεδίο "Φορέας" μία από τις διαθέσιμες επιλογές (π.χ. "Δημότης Αθηναίων", "Παιδί υπαλλήλου του Δήμου")· στην περίπτωση που ανήκουν στο Λιμενικό Σώμα, επιλέγουν το "Δημότης Αθηναίων".Στην επιλογή της Κοινότητας θα βάζουν "ΑΛΛΟ" αν θέλουν να πάνε το παιδί τους οι ίδιοι, αλλίως επιλέγετε την κοινότητα που είναι πιο κοντά στο σπίτι σας για να φύγει το παδι με το λεωφορείο Δήμου Αθηναίων για την κατασκήνωση στις επτά το πρωί (αναλυτικές οδηγίες στην προκήρυξη). Μετά την υποβολή ή οριστικοποίηση της αίτησης, στο πεδίο που εμφανίζεται, θα πρέπει να γράψουν ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΣΩΜΑ, το οποίο μπορούν επίσης να δηλώσουν και στα στοιχεία ταυτότητας, εφόσον αυτά ζητούνται – δεν υπάρχει πρόβλημα αν το αναγράψετε και στα δύο σημεία. Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας, θα πρέπει να αποσταλεί στο paroxes.ls@gmail.com ή να καλέσετε στα παρακάτω τηλέφωνα, ώστε να γίνει η τελική καταχώρισή σας στο σύστημα του Δήμου Αθηναίων από εμάς."
Η διαδικασία εγγραφής ολοκληρώνεται αυστηρά έως τις 23/05/2025, ημερομηνία κατά την οποία κλειδώνει η ηλεκτρονική πλατφόρμα.
Μετά το πέρας των εγγραφών, από πλευράς μας θα αποσταλεί διαβιβαστικό έγγραφο με ονομαστική κατάσταση των συμμετεχόντων παιδιών ανά περίοδο, ώστε να γίνουν αποδεκτές οι αιτήσεις στην ηλεκτρονική πλατφόρμα.
Για οποιαδήποτε απορία ή επιβεβαίωση καταχώρησης αίτησης(για το διαβιβαστικό έγγραφο), μπορείτε να επικοινωνήσετε με:
Κα Παναγιωτίδου Σόνια (ΕΛΚΣΥ) τηλ: 6986208161
Κα Μυλωνά Έλλη (ΕΛΑΑΚ) τηλ: 6976112089
Κα Κάκα Νικολέττα (ΣΥΜΕΛΣ) τηλ: 6943067180
Κα Κοντάκου Ελένη (ΕΑΑΛΣ) τηλ: 6945464394
Δυνατότητα συμμετοχής ως στελέχη κατασκήνωσης
Επιπλέον, ενημερώνουμε τους συναδέλφους ότι πέραν της δυνατότητας φιλοξενίας τέκνων, υπάρχει και η δυνατότητα συμμετοχής ως ομαδάρχες ή στελέχη στις κατασκηνώσεις, σύμφωνα με τις παρακάτω προϋποθέσεις.
Οι Παιδικές Εξοχές του Δήμου Αθηναίων στον Άγιο Ανδρέα Αττικής είναι μία καταξιωμένη κατασκηνωτική μονάδα που λειτουργεί βάσει σύγχρονων ευρωπαϊκών προτύπων, παρέχοντας ασφαλή και ποιοτική φιλοξενία.
Κατασκηνωτικές περίοδοι για παιδιά (6-12 ετών):
Στελέχη κατασκήνωσης – Θέσεις & Προϋποθέσεις:
Αρχηγός (1 άτομο): Ηλικία άνω των 30, διοικητική εμπειρία, παρουσία 21/06-26/08
Βοηθοί Αρχηγού (2 άτομα): 25-45 ετών, γνώση αθλητικών & παιδαγωγικών δραστηριοτήτων
Υπαρχηγοί (4 άτομα): 25-45 ετών, ανά συγκρότημα
Κοινοτάρχες (24 άτομα): 18-30 ετών, φοιτητές/απόφοιτοι με οργανωτικά προσόντα
Ομαδάρχες/ισσες (100 άτομα): 16-26 ετών, με κατασκηνωτική εμπειρία
Η επιλογή θα γίνει μετά από συνέντευξη ενώπιον επιτροπής που ορίζεται με απόφαση του Δημάρχου. Όλοι οι υποψήφιοι πρέπει να προσκομίσουν τα εξής:
Φωτοτυπία Ταυτότητας ή Διαβατηρίου & Άδειας Παραμονής (για πολίτες εκτός Ε.Ε.)
Βεβαίωση ΑΜΚΑ
Φωτοτυπία ΙΒΑΝ Τραπέζης
Ιατρική βεβαίωση καλής υγείας
Πρόσφατη φωτογραφία
Βιογραφικό Σημείωμα
Βεβαίωση προϋπηρεσίας (όχι για ομαδάρχες)
Πιστοποιητικό ποινικού μητρώου (σε ισχύ)
Η διαμονή και σίτιση παρέχονται δωρεάν. Προβλέπεται οικονομική αποζημίωση ανά κατασκηνωτική περίοδο:
Βοηθός Αρχηγού 400 €
Υπαρχηγός 350 €
Κοινοτάρχης 300 €
Ομαδάρχης 250 €
Η αποζημίωση αυτή ορίζεται βάσει Κοινής Υπουργικής Απόφασης, εγκεκριμένης με την υπ’ αριθμ. 70/2025 Απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου.
Για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε την επίσημη απόφαση, πατήστε εδώ.
Οι ανωτέρω εκπτώσεις θα παρέχονται έπειτα από επίδειξη ταυτότητας ή κάρτας πιστοποίησης ή άλλου πιστοποιητικού του Λιμενικού Σώματος
Σημ: Ως Π.ΣΥ.Μ.Ε.Λ.Σ. αναζητούμε και πετυχαίνουμε τις καλύτερες δυνατές συνεργασίες και προσφορές για τις υπηρεσίες και τα προϊόντα που εσείς μας ζητάτε. Πάντα όμως να κάνετε και την δική σας έρευνα αγοράς για να είστε βέβαιοι πως θα καταλήξετε στην σωστότερη για τα δικά σας δεδομένα επιλογή.
Συνεχίζουμε την προσπάθεια μαζί με τον συνάδελφο για τον συνάδελφο .